Zlínská univerzitní knihovna se proměnila v call centrum. Studenti pomáhají hygienikům s trasováním
Studenti zlínské univerzity se v úterý 22. září zapojili do obvolávání rizikových koronavirových kontaktů, zjišťování zdravotního stavu nebo vyplňování žádanek na odběry. Výrazně tak pomáhají hygienikům.
Knihovna Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně se proměnila v telefonní centrum. Vedení univerzity oslovilo své studenty přes sociální sítě a ti reagovali okamžitě. Dobrovolníci byli ihned proškoleni a nyní jich už dvacítka pomáhá v plném provozu. Vedení školy se rozhodlo, že odpracované hodiny se těmto dobrovolníkům započítají jako školní praxe.
Prorektorka pro vnější a vnitřní vztahy Adriana Knápková prozradila, že další náborová kampaň bude následovat. „Studentů bude potřeba víc a víc, protože Krajská hygienická stanice by chtěla ještě postupně navyšovat kapacity,“ doplnila Knápková. Přihlásit se je možné zde.
Čtěte také
„Studenti budou v našem call centru pracovat každý den od devíti do pěti hodin odpoledne včetně víkendů a svátků, pojedou na 2 směny,“ informovala mluvčí univerzity Petra Svěráková. Podle jejích slov je univerzita připravena pomáhat tak dlouho, jak to bude potřeba.
Redaktorka Veronika Žeravová univerzitní call centrum navštívila a přinesla rozhovory se studenty i zástupci školy a hygieny.
Mohlo by vás zajímat
Více o tématu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor


Zmizelá osada
Dramatický příběh viny a trestu odehrávající se v hlubokých lesích nenávratně zmizelé staré Šumavy, několik let po ničivém polomu z roku 1870.