Zlínská univerzitní knihovna se proměnila v call centrum. Studenti pomáhají hygienikům s trasováním

Studenti zlínské univerzity se v úterý 22. září zapojili do obvolávání rizikových koronavirových kontaktů, zjišťování zdravotního stavu nebo vyplňování žádanek na odběry. Výrazně tak pomáhají hygienikům.

Knihovna Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně se proměnila v telefonní centrum. Vedení univerzity oslovilo své studenty přes sociální sítě a ti reagovali okamžitě. Dobrovolníci byli ihned proškoleni a nyní jich už dvacítka pomáhá v plném provozu. Vedení školy se rozhodlo, že odpracované hodiny se těmto dobrovolníkům započítají jako školní praxe.

Prorektorka pro vnější a vnitřní vztahy Adriana Knápková prozradila, že další náborová kampaň bude následovat. „Studentů bude potřeba víc a víc, protože Krajská hygienická stanice by chtěla ještě postupně navyšovat kapacity,“ doplnila Knápková. Přihlásit se je možné zde.

Čtěte také

„Studenti budou v našem call centru pracovat každý den od devíti do pěti hodin odpoledne včetně víkendů a svátků, pojedou na 2 směny,“ informovala mluvčí univerzity Petra Svěráková. Podle jejích slov je univerzita připravena pomáhat tak dlouho, jak to bude potřeba.

Redaktorka Veronika Žeravová univerzitní call centrum navštívila a přinesla rozhovory se studenty i zástupci školy a hygieny.

autoři: Veronika Žeravová , Růžena Vorlová
Spustit audio

Související