Úterní Noční linka: Studium v pozdějším věku
Jaké motivy vás vedly k rozhodnutí začít studovat ve vyšším věku? Jaké překážky nebo obavy jste pociťovali při návratu do školního prostředí?
Jaký vliv mělo studium na váš osobní život? Jakými způsoby jste se vyrovnávali se zátěží spojenou se studiem a dalšími závazky? Měli jste podporu rodiny? Jaké předměty vás bavily?
Jaká byla vaše největší úspěšná zkušenost nebo moment při studiu? Co byste poradili lidem, kteří zvažují studium ve vyšším věku, ale mají obavy? Jaké dovednosti nebo znalosti jste získali studiem a teď vám prospívají v životě?
Svůj příběh zavolejte Jarce Barboříkové do zlínského studia Českého rozhlasu na telefonní číslo 731 800 900 nebo napište sem, přímo pod téma (rozhlas.cz/linka). K dispozici je také email linka@rozhlas.cz. Těším se na Vás!
Související
-
Klid pomáhá, tréma motivuje, ví už herečka Klára Issová, pro kterou konzervatoří studium neskončilo
„Nejdůležitější je příprava. Alespoň já to tak mám. Čtu pořád dokola scénář a pokaždé mě k té roli něco napadne,“ popisuje herečka, která se v herectví stále vzdělává.
-
Můžeme formovat prostor okolo nás. Jak vypadá studium architektury?
Eliška Havlová je studentkou Fakulty stavební na ČVUT v Praze. Ve Studovně jsme probrali všechno od přijímaček na vysokou školu až po ateliéry.
-
Dospělí opět míří do školních lavic a doučují se řemesla, zájem o studium je čím dál vyšší
Přidat si ke svému řemeslu další a nečekat, až bude mít čas kolega z jiného oboru. I proto míří živnostníci opět do škol. Třeba na plzeňské elektrotechnické učiliště.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.