Žadatelé o městský byt pro seniory a zdravotně postižené osoby ve Zlíně musejí aktualizovat žádosti

8. březen 2019 16:07

Aktualizovat své žádosti je nutné od 1. dubna do 31. května

Všichni žadatelé o městský byt pro seniory ve Zlíně, tedy občané, kteří mají podanou žádost o nájem městského bytu pro seniory a zdravotně postižené osoby ve Zlíně, musejí dle platných Pravidel poskytování bydlení pro seniory a zdravotně postižené osoby v bytech k tomu určených v majetku města Zlína v termínu od 1. dubna do 31. května aktualizovat svoji žádost.

Aktualizaci žádosti je nutno provést pouze v daném termínu:

Úřední dny: pondělí – středa 8:00 – 17:00

- osobně na oddělení správy domů v budově Magistrátu města Zlína na Zarámí 4421 ve  Zlíně, v přízemí, dveře č. 103, úřední dny: pondělí a středa 8:00 – 17:00;

- poštou (zasláním vyplněného formuláře) na adresu: Magistrát města Zlína, Zarámí 4421, 760 01 Zlín, oddělení správy domů;

- elektronickou poštou: renatamoringlova@zlin.eu;

- prostřednictvím datové schránky: ID: 5ttb7bs

Formulář pro aktualizaci je možno získat na webových stránkách města:

www.zlin.eu – úřední deska - formuláře - Odbor ekonomiky a majetku - Aktualizace žádosti o městský byt pro seniory a zdravotně postižené osoby ve Zlíně.

"Žadatelé o městský byt prostřednictvím aktualizace žádosti potvrdí, případně aktualizují své údaje uvedené v jejich žádosti o městský byt pro seniory a zdravotně postižené osoby. Současně tím potvrdí, že jejich bytová potřeba trvá a evidovaná žádost je stále aktuální," uvedl pro Český rozhlas Zlín mluvčí zlínského magistrátu Zdeněk Dvořák.

autor: redakce
Spustit audio