Jak vzniká počítačová hra? To se dozvíš v Klubu Rádia Junior
Jak v počítači vznikají snové krajiny, nereálné postavy a kdo vymýšlí jejich hlasy? O tom jsme si povídali 27.9. v Klubu Rádia Junior.
Moderátorka Jiřina Šmídová do studia pozvala počítačového designéra Járu Plachého a Honzu Kratochvíla, kteří dokáží vymyslet neuvěřitelné zvuky neexistujících předmětů i postav. Možná od nich znáte hry Machinárium, Botanicula nebo Samorost.
Tyhle hry budou mít brzy nového sourozence. Chuchel je nový imaginární hrdina ze stejnojmenné PC hry, která vyjde v nejbližších dnech. V Klubu Rádia Junior uslyšíte, jak počítačová hra vzniká, jak dlouho se animují postavy, kolik hudby a zvuků se musí natočit a možná přijde i samotný Chuchel se svým parťákem Kekelem.
Zajímá tě víc? Poslechni si záznam rozhovoru. A můžeš se také kouknout na upoutávku ke hře Chuchel:
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.